Leonard Verspui

Lokale politiek, de moeite en het respect waard

“Veldhoven is een fijne plaats om in te wonen. En dat moet zo blijven!”

In Veldhoven kan je veel doen dankzij veel vrijwilligers die verenigingen draaien houden. Of buren helpen of op een andere manier bijdragen aan de samenleving. En dat vaak veel jaren achter elkaar doen.

Ik heb gekozen om via de lokale politiek als voorzitter van CDA Veldhoven en het bestuur van de protestantse kerk mee te doen in Veldhoven. Als voorzitter zie ik hoeveel tijd en energie de politiek van raadsleden en wethouders vraagt. In een moeilijke tijd moet voor nu en later worden beslist. Dit werk verdient respect.

De lokale politiek moet in dienst staan van Veldhoven: haar burgers, verenigingen, instellingen en ondernemers. Samen werken aan Veldhoven. Dan wordt lokale politiek de moeite waard!”

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leonard is 53 en werkt al IT delivery manager bij Waterschap Rivierenland