01 december 2021

16 maart verkiezingen: Team CDA Waalre

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 1 december hebben de leden van het CDA Waalre de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022 vastgesteld. Voorzitter Werner Hax over de keuze: “Om een cultuuromslag in bestuurlijk Waalre mogelijk te maken geeft het CDA Waalre ruimte aan een jong en ambitieus team om u straks te vertegenwoordigen in de nieuw te kiezen Gemeenteraad”.

Team CDA

Team CDA bestaat uit huidige fractievoorzitter Suzan van de Goor-Gelens, Remco van Oosterom, Karen Rigterink-van der Heijden, Tanja de Leeuw en Philip van Gils.

Suzan van de Goor: “We hebben een aansprekend team met veel kennis en kwaliteit. Mensen geworteld  in de Waalrese gemeenschap. Ik ben trots dat wij samen de campagne gaan voeren! Als team willen wij zorgen voor een positief geluid en bijdragen aan de nieuwe bestuurscultuur in Waalre“.

Stabiel bestuur

De komende vier jaar wil dit team zich inzetten voor een stabiel bestuur in een zelfstandig Waalre. De zorg voor elkaar en voor de samenleving staan hierbij centraal.