Peter Ingwersen

#11

Peter Ingwersen (1956) advocaat, diverse commissariaten en bestuursfuncties, oud regionaal politicus (raadslid en wethouder). Lid van het CDA vanaf de oprichting. Daarvoor lid ARP (opgegaan in CDA).

Uiteindelijk heb ik mij altijd het meest thuis gevoeld bij het CDA als een herkenbare partij die de christelijke beginselen tot richtsnoer voor het handelen nemen. Dat is niet altijd makkelijk en vereist maken van keuzes. We beogen met elkaar een wereld die de gerechtigheid, een Bijbels uitgangspunt, naderbij brengt. Wij zijn ook rentmeesters voor de aarde waarop wij wonen. Daar moeten we zorgvuldig en voorzichtig mee omgaan. Ons oog gericht op toekomstige generaties. Verantwoordelijkheid nemen en geven, horen bij de uitdagingen die het samenleven van mensen bepalen. Ook in Bloemendaal.

Laten we dat met elkaar waarmaken.