19 januari 2021

Harmen Krul op #21 van het CDA

Fractievoorzitter Harmen Krul van CDA Den Helder staat op plek 21 op de kandidatenlijst van het CDA voor de Tweede Kamerverkiezingen in maart. De lijst is zaterdag 16 januari vastgesteld door de leden van de partij. Daarmee maakt Harmen een goede kans om onder meer de belangen van Den Helder in Den Haag onder de aandacht te brengen. Wij zijn als CDA Den Helder uiteraard trots op onze fractievoorzitter!

Voorzitter Michel Bakelaar van de CDA-afdeling in Den Helder: “Harmen Krul heeft in de afgelopen jaren een onderscheidende rol gespeeld in de samenwerking binnen de lokale politiek. Zijn aanpak enthousiasmeert, overtuigt en is oplossingsgericht. Dat zijn belangrijke ingrediënten om te verbinden.”

Thema’s
Harmen wil dan ook naar Den Haag met een verbindende boodschap: “Als Nederlanders hebben wij meer wat ons verbindt, dan wat ons verdeelt. Het is dan ook het uitgangspunt waarmee ik politiek bedrijf. We doen het samen in deze maatschappij. Die gedachte wil ik alleen maar versterken. In de gemeenteraad ben ik daarmee begonnen en in Den Haag wil ik die lijn doorzetten. Door bovendien als twintiger voor een zetel in de Tweede Kamer te gaan, kan het debat ook mét een jongere worden gevoerd, in plaats van alleen maar óver.”

De campagne van Harmen speelt in op drie thema’s: onderwijs, arbeidsmarkt en veiligheid. Het draait daarbij onder andere om gelijke kansen in het onderwijs, doorgeschoten flexibilisering van de arbeidsmarkt en het staan voor veiligheid in Nederland en de wereld.

Wie Harmen op weg naar Den Haag in de gaten wil houden, kan dat op verschillende sociale media doen, en op zijn persoonlijke website:

https://www.facebook.com/HarmenKrul/ ­