28 februari 2022

Terugblik diverse verkiezingsactiviteiten

De afgelopen anderhalve week hebben wij diverse campagne-activiteiten uitgevoerd. We zijn langs geweest bij de voedselbank en hebben geholpen bij het uitpakken van de voedselpakketen. Wat een enthousiaste vrijwilligers die ons van de nodige infomatie hebben voorzien. Wij zijn weer weggegaan voordat de pakketen werden uitgedeeld.

Verder zijn wij in Julianadorp geweest om ons te laten informeren over de voortgang van de vernieuwing van het Loopuytpark. Eén van de speerpunten van het CDA Den Helder in de afgelopen jaren. Fijn dat dit nu gerealiseerd wordt.

Ook zijn we langs geweest bij agrarisch familiebedrijf Hulsebosch. Dit familiebedrijf is dit jaar genomineerd voor de prijs 'beste agrarische ondernemer van Nederland'.

Én afgelopen zaterdag waren wij op de markt in Den Helder. We hebben boeiende gesprekken gehad met onze inwoners en ook zorgen en kansen gehoord die we kunnen gebruiken in onze eigen lokale politiek dan wel mee gaan geven aan de landelijke politiek.

Direct op de hoogte zijn van onze activiteiten? Volg ons op Facebook!