29 oktober 2018

Armoede de wereld uit! Beginnen in Gooise Meren?

René Peters, Tweede Kamerlid voor het CDA, spreekt op 1 november 2018 over armoede in Gooise MerenArmoede is ook in een rijke gemeente als Gooise Meren een lastig probleem.

Hoe zorgen wij ervoor dat de juiste hulp wordt gegeven aan arme mensen? CDA Tweede Kamerlid Rene Peters gaat op donderdag 1 november in de Witte Kerk in Naarden in debat vanaf 21.00 met inwoners hoe we armoede kunnen bestrijden op een effectieve manier.

Rene gaat graag in debat over goede bedoelingen uit Den Haag die helaas soms leiden tot maatregelen die op papier logisch zijn, maar in de praktijk  slecht uitpakken. De CDA-fractie van de gemeenteraad van Gooise Meren is aanwezig. Zij kunnen vertellen wat zij al hebben gedaan en kunnen suggesties van de aanwezigen meenemen naar het gemeentehuis. Iedereen is welkom!