13 september 2022

CDA blij met strakke stoep Nieuwe Spiegelstraat

Het CDA is blij dat het gebied rond Bensdorp, waar ook de “scheefste stoep van Gooise Meren” lag, nu is aangepakt. Tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen hield het CDA Gooise Meren de verkiezing van scheefste stoep van Gooise Meren. Dit om het speerpunt 'veilige straten en buurten' op een andere manier bekend te maken.

Afgelopen zomer was het zover; na maanden graven is de nieuwe spiegelstraat nu strak getrokken; een echte Gooise facelift.

De buurt was zo blij dat de heren van Jos Scholman getrakteerd zijn op bier en pizza tijdens een borrel op de Beerensteinerhof. Buurtbewoner Menno Koenders vult wel aan dat de parkeerplekke nu wat krapper zijn; “ze zijn niet berekend op Gooise Range Rovers” zegt hij met een glimlach.

Bas Veerman, fractievoorzitter van het CDA Gooise Meren: "ik ben blij met deze strakke stoep, de verkeersveiligheid is nu echt veel beter. Dit zou op meer plekken in Bussum moeten gebeuren".
Het CDA Gooise Meren zet zich in om alle speerpunten uit het verkiezingsprogramma te realiseren.

Vragen of opmerkingen? Laat het ons weten!