17 september 2020

CDA Gooise Meren in gesprek over Libanon op vrijdag 25 september 21.00

De afgelopen weken is Libanon vaak in het nieuws geweest. Beelden van de explosie in Beiroet gingen de wereld over, het coronavirus laait weer op en het kabinet van Libanon is recent opgestapt vanwege aanhoudende protesten. Libanon lijkt voor ons misschien ver weg, maar de hulp van Nederland en de rest van de wereld is hard nodig.

Op vrijdag 25 september zal een online evenement over deze ontwikkelingen plaatsvinden. We zullen deze avond praten over de impact van de explosie, de gevolgen voor de bevolking en de blik op de toekomst. Hoe is de situatie nu in Libanon? En hoe kunnen wij als CDA’ers hulp bieden aan de Libanese bevolking? Er zullen meerdere sprekers zijn die ons meer zullen vertellen over de situatie, waaronder Marwan Abdullah (internationaal secretaris van de Libanese Kataeb partij) en ons Tweede Kamerlid Michel Rog.

Wie: CDA Internationaal & CDA Gooise Meren
Wanneer: 25 september 2020, 21.00 uur
Waar: Zoom (de link krijgt u doorgestuurd na aanmelding)

U kunt zich aanmelden via de volgende link: