11 maart 2018

Stel je vraag aan CDA-lijsttrekker Jos de Lange

Op maandagavond 19 en dinsdagavond 20 maart 2018 is Jos de Lange, lijsttrekker van het CDAGooise Meren, live op Facebook. Van 20:00 tot 21:00 uur kan je jouw vraag aan hem stellen. Jos wilgraag jouw vragen beantwoorden en jouw twijfel wegnemen. Zo kan je met gerust hart op 21 maart 2018 naar de stembus.

Groen Licht
Het CDA Gooise Meren heeft in aanloop naar de verkiezingen van 21 maart 2018 het verkiezingsprogramma ‘Groen Licht’ opgesteld. Een mooie verwijzing naar het groene en duurzame karakter van de plannen van de christendemocraten. Maar groen (verkeers)licht geeft ook de voortgang aan die het CDA de komende jaren wil maken. In ons verkiezingsprogramma staan de plannen voor de komende vier jaar.

VragenNatuurlijk kan het zijn dat jij nog een vraag hebt over de problemen of kansen in jouw buurt of straat,over de (aanstaande) school of sportvereniging van je kinderen, over plannen om Bussum, Naarden,Muiden en Muiderberg veiliger te maken, over wonen en parkeren, over hoe het CDA om wil gaanmet (eenzaamheid bij) ouderen of over duurzaamheid (of rentmeesterschap).En die vraag kan je op de maandag- en dinsdagavond voor de verkiezingen stellen.

Facebook CDA Gooise Meren
Als je vooraf de pagina van het CDA Gooise Meren op Facebook liket, dan kan je – afhankelijk van jouw instellingen – een berichtje krijgen als we beginnen. Maar je kunt ook op die maandag- en/of dinsdagavond naar onze Facebookpagina gaan. Tot dan!