25 januari 2017

Afscheid en een nieuw begin

Maandag 23 januari was het zover. Tijdens de raadvergadering nam, helaas voor ons, Jolanda Schilder afscheid als raadslid. Haar inzet en kennis en kunde met name op WMO vlak zullen wij missen. Door met name de toegenomen hoeveelheid werk in haar baan als regiocoordinator van de organisatie Landzijde (netwerk zorgboerderijen) kwam haar raadswerk steeds meer in het gedrang. En daarnaast is er nog de zorg voor de eigen zorgboerderij en gezin. Jammer dat we haar in de fractie gaan missen, maar gelukkig heeft ze aangegeven bij het CDA betrokken te blijven. En wie weet…. in de toekomst. We wensen Jolanda veel succes in werk en gezin en danken haar voor de inzet voor de politiek en het CDA in het bijzonder.

Gelukkig heeft zich voor haar positie in de raad een prima kandidaat aangediend. Ed Dekker gaf direct aan de plaats van Jolanda te willen innemen. Ed treedt daarmee in de voetsporen van zijn vader. We hebben er het volste vertrouwen in dat hij binnen korte tijd zijn plaats zal vinden en van betekenis kan zijn. Ed, veel succes toegewenst.