17 maart 2014

Kans maken op een weekend Londen, roep iedereen op om te stemmen!

De actie is heel simpel. Bij de Medemblikker/Koggenlander heeft u een poster ontvangen van de Stena Line. In deze poster geeft de Stena Line aan dat ze het belangrijk vindt dat u 19 maart uw stem uitbrengt. Om dit bij iedereen ludiek onder de aandacht te brengen wordt u verzocht op maandag 17 en dinsdag 18 maart de poster voor uw raam te hangen, een foto te maken en deze op de facebook pagina van Stena Line de plaatsen.

U maakt dan kans op een 3-daagse reis naar Londen! Onder de deelnemers wordt door Stena Line een 3-daags arrangement voor 2 personen naar Londen aangeboden. Het arrangement bestaat uit :

Retourovertocht per nachtferry van Hoek van Holland naar Harwich v.v.Overnachting in een 2 persoons buitenhut Treinretour van Harwich naar Londen Liverpool Street Station v.v. Geldig t/m 31 december 2014

Ook het CDA Medemblik vindt het belangrijk dat u 19 maart gaat stemmen. Natuurlijk hopen we dat u 19 maart op onze partij gaat stemmen, maar het belangrijkste is dat u gaat stemmen. U geeft dan aan welke partij of kandidaat in uw ogen het beste uw belangen kan vertegenwoordigen.

Om de actie van Stena Line te ondersteunen maakt u naast de reis naar Londen kan op één van de 19 heerlijke slagroomtaarten aangeboden door het CDA Medemblik.

Op maandag 17 en dinsdag 18 maart rijdt onze notaris door alle kernen van Medemblik en zal bepalen waar een CDA taart wordt bezorgd en wie met Stena Line naar Londen gaat. De uitslag vindt u terug op de websites en facebookpagina's van Stena Line en CDA Medemblik.

Heeft u de poster niet ontvangen? Download hem dan hier.