Ben Zegeren

1. Ben Zegeren (1952), Den Burg

Lijsttrekker, huidig raadslid, creatief denker

Onze lijsttrekker en campagneleider voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014. Ben wil zich voor de volle 100% inzetten voor de Texelse samenleving. Is zeer toegankelijk voor iedereen op het eiland. Was voorzitter van jeugdafdeling golfclub, voorzitter Medezeggenschapsraad basisschool en secretatis Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad Stichting Kopwerk. Ervaring als raadslid sinds 2008.  Staat pal voor ons verkiezingsprogramma ‘Samen werken aan Texel’. Aandachtpunten: minder regels, minder borden, een mooie omgeving, ruimte voor (agrarische) bedrijvigheid, bouwen op maat voor ouderen en jongeren, goed onderwijs, goede sportvoorzieningen en nieuwe werkgelegenheid. Ben is getrouwd met Onnoline. Zijn oudste dochter studeert en hij heeft 2 zonen en een dochter op de OSG. Ben is eigenaar van een internetbedrijf.