14 maart 2022

CDA Kampen: Onze ouderen tellen mee!

CDA Kampen staat voor een gemeente waarin we waardering en aandacht voor onze ouderen hebben. Ouderen zijn mede-grondleggers van onze samenleving en vechters voor de normen en waarden die voor ons dierbaar zijn. Vaak verrichten ze ook als senior onmisbare taken in onze gemeenschap; of het nu het rijden van de buurtbus, het draaiende houden van het museum of de voedselbank, het zijn van bezoekzuster of het oppassen op de kleinkinderen en daarmee het steunen van gezinnen betreft. Maar we zien ook dat ouderen te maken hebben met eenzaamheid, of bij het ouder worden zorg en ondersteuning nodig hebben of aanpassingen in de woonomgeving. Het CDA Kampen wil bouwen aan een gemeente waarin ouderen mee tellen, zich gekend en gewaardeerd weten. Het CDA Kampen zet zich daarom voor onze ouderen in. Lees onze tien punten in het manifest.