13 februari 2021

CDA Kampen waardeert vrijwilligers met prachtig boeket

CDA Kampen waardeert iedereen die zich vrijwillig inzet voor een club, vereniging, koor of kerkelijke gemeente. Deze vrijwilligers vormen een onmisbare schakel in onze samenleving. Als blijk van waardering voor hun tomeloze inzet geeft de fractie van CDA Kampen jaarlijks rond Valentijnsdag een bos bloemen aan een vrijwilliger uit de Kamper samenleving.

Zaterdagmorgen werd Mannie Vaandering, voorzitter van IJsclub Eensgezindheid, langs het ijs opgezocht door raadslid Jacolien van de Wetering en fractiesecretaris Niek Teune. Net als bij de andere ijsclubs in de gemeente Kampen is bij IJsclub Eensgezindheid in IJsselmuiden de afgelopen dagen met man en macht gewerkt om de baan klaar te maken voor de schaatsers. Het CDA is blij met de inzet van al deze vrijwilligers bij de verschillende ijsclubs. Vaandering, die ook voorzitter is van het samenwerkingsverband van ijsverenigingen in de gemeente Kampen, kreeg daarom uit handen van Jacolien een mooi boeket overhandigd. Hij nam de bloemen verrast in ontvangst.