Steenkampinstituut Zomerschool

De Zomerschool is een tweedaags evenement waarin je nader kennis maakt met het CDA. De Zomerschool staat voor het ontmoeten van andere (nieuwe) leden, het leggen van contacten en het ontdekken van je eigen mogelijkheden en vaardigheden. Presentaties over het CDA-gedachtegoed en wat het CDA jou allemaal te bieden heeft. Daarnaast krijg je de gelegenheid om in gesprek te gaan met enkele CDA-Prominenten en andere (lokale) politici. Tot slot maak je onder leiding van een ervaren debattrainer kennis met debatteren.

Data & Locaties

Data:
De zomerschool begint op vrijdagochtend 30 september om 09.00 uur en eindigt met een informele nazit op zaterdag 1 oktober om 16.00 uur.

Locatie:
CDA-partijbureau in Den Haag (Buitenom 18)

Doel & Doelgroep

Doel
De Zomerschool is een tweedaags evenement waarbij je nader kennis maakt met het CDA. De Zomerschool staat voor het ontmoeten van andere nieuwe leden, kennismaken met politici, verdieping in het CDA-gedachtegoed en het ontdekken van je eigen mogelijkheden en vaardigheden.

Doelgroep
De Zomerschool is bedoeld voor CDA-leden die in 2020 of 2021 lid zijn geworden van de partij. Maar ook mensen die al langer lid zijn van het CDA zijn van harte welkom!

Prijs