02 januari 2018

Nieuwe gezichten én ervaring op vastgestelde kandidatenlijst CDA

CDA-bestuur presenteert ‘Team CDA’ voor volgende raadsverkiezingen

Deze week presenteerde het bestuur van het CDA-Bunschoten met gepaste trots de vastgestelde kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. Voorzitter Marjon van Baal: ‘Het is een mix van betrokken inwoners: nieuwe – en vaak jonge – gezichten gecombineerd met een stuk ervaring. Bij de eerste tien beoogde kandidaten hebben we vijf nieuwe mensen.’

Lijsttrekker is  Ariean van de Groep. Hij heeft zich al jaren ingezet voor het CDA-Bunschoten, zowel in het bestuur als in de gemeenteraad. Ariean heeft er zin in te zorgen dat de CDA-fractie in de raad als een sterk team werkt aan het realiseren van het verkiezingsprogramma. De nummers twee tot en met zeven op de lijst zijn: Christiaan Buis, Jochen Dijkhuizen, John van de Geest, Simone Nagel, Menno Veldhuizen en het jonge talent Rogier Zwaan.

Ook verderop op de lijst heeft het bestuur veel betrokken CDA’ers bereid gevonden. De lijst telt in totaal 21 kandidaten. Het bestuur is daarnaast in gesprek met mogelijke gegadigden voor een eventueel wethouderschap na de verkiezingen.

De lijst is vastgesteld door de leden op donderdag 14 december, tijdens de ALV in Denksportcentrum En Passant, Bikkersweg 90 in Bunschoten-Spakenburg.

Vastgestelde lijst:

1. Dhr. A. van de Groep (Ariean)

2. Dhr. C.P. Buis (Christiaan)

3. Dhr. J.H. Dijkhuizen (Jochen)

4. Dhr. J. van de Geest (John)

5. Mevr. S. Nagel (Simone)

6. Dhr. M. Veldhuizen (Menno)

7. Dhr. R.E. Zwaan (Rogier)

8. Mevr. M.J. van Baal–de Waal (Marjon)

9. Dhr. H.M. Wieldraaijer (Henry)

10. Mevr. A.H. Westland-Abma (Anneke)

11. Dhr. M.E. Matthijssen (Menno)