Werner de Groot

Raadslid - Fractievoorzitter  (2018 - heden)

Naam: Werner de Groot
Geboortejaar: 1965
Woonplaats: Maartensdijk
Professie: Franchisenemer HappyNurse
Nevenfuncties: Lid Europa werkgroep CDA Utrecht, Secretaris HappyNurse Franchisevereniging

Persoonlijk: Sinds 1970 woonachtig in Maartensdijk, niet geboren wel getogen, getrouwd met Hanneke en vader van inmiddels twee uitwonende kinderen! Sinds mijn jeugd actief in vele verenigingen. Ik ben een zeer optimistisch persoon die altijd gelooft in mogelijkheden en zaken voor elkaar krijgen. Ik ervaar dat leefbaarheid en identiteit van gemeenschappen zo belangrijk zijn dat daar verstandig mee moet worden omgegaan. Zeker in deze tijd, waarin ons woonvraagstuk, de energietransitie en vitaliteit van wijken, dorpen en gemeenschappen met al haar uitdagingen zo’n impact op ons allen hebben. Alle inwoners in onze gemeente van vrijwilligers, mantelzorgers tot gezinnen, alleenstaanden, jongeren en senioren, van bedrijven, sport- en cultuurverenigingen tot scholen en kerken verdienen een sterke gemeenschap, waarvoor we allen verantwoordelijk zijn. Leven met en naast elkaar, het CDA De Bilt-Maartensdijk noemt dat lokale kracht! De komende 4 jaar zal ik me weer dag in dag uit hiervoor inzetten!