09 oktober 2017

CDA lanceert gezinsenquête

De enquête is inmiddels gesloten.

Woon jij met je gezin in Utrecht? Vul dan deze enquête in. Waar ben je blij mee? Wat baart je zorgen? Wat kan de gemeente verbeteren? Vul hier het gezinsonderzoek in van het CDA Utrecht. Invullen duurt maar 5 minuten en deelnemers maken kans op een waardebon van €50,-!

De aanleiding van het onderzoek is de zorg die het CDA Utrecht heeft over het grote aantal vertrekkende gezinnen uit Utrecht. Daarom wil het CDA graag horen hoe Utrechtse ouders denken over de gezinsvriendelijkheid van de stad. In het onderzoek worden daarom stellingen over verschillende thema’s voorgelegd aan ouders  en grootouders van kinderen tussen de nul en achttien jaar. Veiligheid, verkeer, wonen en  sport en recreatie zijn de centrale thema’s in het onderzoek. Het onderzoek loopt in ieder geval tot en met 20 oktober.

Sander van Waveren (CDA): ‘We nemen de resultaten van het onderzoek erg serieus. Het CDA zal de resultaten omzetten in concrete voorstellen om zo de positie van de gezinnen in de stad te versterken. Het invullen van de enquête kan dus echt leiden tot verbeteringen.’

Aan de hand van het onderzoek moet duidelijk worden wat de grootste bezwaren en pijnpunten zijn voor gezinnen die in Utrecht wonen. Naar aanleiding van de resultaten van het onderzoek zal het CDA nieuwe voorstellen formuleren om de gezinsvriendelijkheid van de stad te verbeteren. Er wordt echt wat met de antwoorden gedaan!