16 november 2020

Prijsvraag: Betonblokken op de Neude

Als je weleens op de Neude komt, heb je ze vast gezien: de betonnen anti-terreurblokken die daar staan. Hoewel deze waarschijnlijk erg effectief zijn in het tegenhouden van kwaadwillige voertuigen vinden wij dat de Neude er niet gezelliger op wordt. Ze zien er kil, verwaarloosd en willekeurig uit en zitten onder de bekladdingen. Een tijd geleden heeft CDA-raadslid Jantine Zwinkels al aan de wethouder gevraagd of deze betonblokken niet wat mooier kunnen worden gemaakt, met hulp van de creativiteit uit de stad. Zoals op deze manier. Maar de betonnen blokken staan ruim een jaar later nog steeds het plein te ontsieren.

We willen daar graag verandering in brengen, met ideeën uit de stad, en hebben daarom een prijsvraag georganiseerd.

Heb jij een idee waardoor de betonnen blokken leuker/mooier/gezelliger gemaakt kunnen worden? Laat het ons weten! De beste 3 ideeën gaan wij overhandigen aan de wethouder – in de hoop dat de gemeente het oppakt en de Neude weer wat gezelliger wordt. Mail jouw idee - het liefst mét beeldmateriaal in een bijlage - vóór 18 januari naar [email protected] of vul onderstaand formulier in, en wie weet staat jouw ontwerp of idee binnenkort in de stad!

Geen formulier om weer te geven