CDA Zeist 2. Vincent van Voorden

Vincent van Voorden

Raadslid

"Bij het CDA geloven we niet in oplossingen alleen bedacht door de overheid. Het CDA is de partij die oog heeft voor de kracht van wat mensen samen kunnen bereiken. De overheid is niet de samenleving; uiteindelijk ontmoeten mensen elkaar in gezinnen, buurten, scholen, kerken en verenigingen en dat moet als politieke partij je uitgangspunt zijn. Persoonlijk wil ik graag tussen, met en vooral voor mensen werken."

Over Vincent:

Geboren en getogen in ons mooie Zeist, heeft een protestantse achtergrond en het bijdragen aan de maatschappij is met de paplepel ingegeven.

Vincent is sinds 2014 betrokken bij het CDA Zeist. Eerst in de rol als buitengewoon raadslid (periode 2014-2018) en vervolgens als raadslid (2018-heden).

Naast een actieve bijdrage in de gemeentepolitiek werkt hij als managing director van IT2Return, een sociale onderneming wat onderdeel is van Stichting IT4Kids. Stichting IT4Kids is een goede doelen stichting die zich inzet om kinderen onder de armoedegrens of met een fysieke beperking te laten sporten. Daarnaast is Vincent voorzitter van het 4 & 5 mei comité in Zeist.