Rabia Soebhan

Steunfractielid

RES, NON VERBA (Daden, geen woorden)

Ik ben Rabia Soebhan, 41 jaar en alleenstaande moeder van een dochter van 13 jaar en werkzaam voor de gemeentelijke overheid als Teamleider Ruimtelijke Ordening en plaatsvervangend afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling. Goes is een prachtige gemeente. Ik woon zelf al ruim 38 jaar met veel plezier in Goes, met een klein uitstapje naar Delfgauw. De wijk waar ik ben opgegroeid is de Goese Polder. De Goese Polder is een mooie groene wijk met veel faciliteiten en voorzieningen zoals scholen, winkelcentrum, wijkcentrum er zijn voldoende voorzieningen voor jong en oud. De wijk is een wijk met diverse gezichten. De stad Goes als geheel is de laatste jaren erg voorruit gegaan en kent een stabiele ontwikkeling.  De woningbouw in Mannee, Aria en Goese Schans wordt weer opgepakt. In 2019 hoop ik te wonen in de nieuwbouwwijk "Goese Diep".

Ik ben van mening dat Goes een aantrekkelijke gemeente moet zijn en blijven voor alle Goesenaren. Goesenaren die hier geboren en getogen zijn, maar ook nieuwe Goesenaren die hier komen wonen. Goes kent een diversiteit aan mensen, ondernemers en maatschappelijk/culturele instellingen. Diversiteit brengt mooie dingen met zich mee. Het is de kunst om deze waardevolle zaken ook voor Goes te behouden. Niet alleen voor nu maar ook voor de toekomstige generaties.

Daarvoor is het nodig open en eerlijk te zijn naar elkaar toe en over wat Goes nodig heeft. Het gaat daarbij om daden, want met alleen mooie woorden komen we er niet. Het CDA wil verantwoordelijkheid nemen, ook als dat lastig is.

Wij kunnen dit als CDA niet alleen. Daar hebben we de inbreng van alle Goesenaren nodig om te komen tot goede besluiten: jong, oud, autochtoon of met een migratie achtergrond, man of vrouw. U bent belangrijk! Ik wil graag van u horen wat u belangrijk vind, waar we als CDA op in zouden moeten zetten. Uw stem is daarbij van belang en noodzakelijk. Kunnen wij op u rekenen?

Mijn contactgegevens zijn:

Rabsem123@gmail.com