19 december 2023

Afscheid fractievertegenwoordiger Betül Sen-Avci

Tijdens de fractievergadering van maandag 18 december 2023 hebben we afscheid genomen van Betül Sen-Avci als fractievertegenwoordiger van het CDA Den Haag. Betül heeft besloten te stoppen als fractievertegenwoordiger, om meer tijd te kunnen besteden aan gezin en werk. Fractievoorzitter Kavish Partiman bedankte Betül voor haar onvermoeibare inzet in de fractie en voor de stad.

Afgelopen periode heeft Betül het CDA Den Haag vertegenwoordigd eerst in de commissie Samenleving en later in de commissie Leefomgeving. Als betrokken inwoner van de Schilderswijk heeft Betül een belangrijke bijdrage geleverd aan verbeteringen voor de wijk, zoals fatsoenlijke schone speeltuinen en oplossingen voor parkeerproblemen.

Deze bijdragen waren van onschatbare waarde, en we koesteren de herinneringen aan de fijne samenwerking in de fractie. Soms moet je keuzes maken, en de CDA-fractie heeft veel respect voor de keuze om prioriteit te geven aan het gezin. Betül zal als lid betrokken blijven bij de partij. We gaan Betül uiteraard missen in de fractie en zijn haar ontzettend dankbaar voor afgelopen periode.