02 februari 2022

Beleef uw eigen wijk in onze Virtual Reality-omgeving

Met trots presenteert het CDA Den Haag zijn gloednieuwe Virtual Reality-omgeving (VR). Met één klik op de knop kunt u in onze VR-omgeving door uw eigen wijk rondlopen. Ondertussen beleeft u welke wijkplannen het CDA voor uw eigen wijk heeft. Als u bijvoorbeeld in Loosduinen de Virtual Reality-bril aanklikt ziet u direct dat het CDA zich inspant om coffeeshops uit de Loosduinen te weren. Of u beleeft in virtual reality hoe we de afvalproblematiek in de Schilderswijk willen aanpakken.

Het CDA Den Haag heeft voor elke Haagse wijk een eigen aanpak, met heel concrete plannen. In de VR-omgeving neemt u met één klik op de knop een kijkje in de standpunten die het CDA voor uw wijk belangrijk vindt. Ook is er te zien welke CDA-kandidaten zich inspannen voor uw wijk en welke speerpunten zij hebben. Campagneleider Daniël de Groot is trots op de nieuwe VR-omgeving. “Wij brengen de concrete wijkplannen en kandidaten zo dicht mogelijk bij onze inwoners zelf, in hun eigen leefomgeving” zegt De Groot: “Zo maken we heel concreet wat we de komende jaren willen gaan doen en wie dat voor hen gaat doen. Dit is de start van een platform waarin we juist ook na de verkiezingen laten zien wat wij voor uw wijk en directe leefomgeving doen.” De CDA Den Haag Virtual Reality-omgeving bekijkt u vanaf 11:30 uur heel gemakkelijk door hier te klikken.