14 december 2022

Bezoek aan stichting EEKTA

Op woensdagavond 14 december bracht de CDA-fractie in de Haagse gemeenteraad een bezoek aan stichting EEKTA. Samen met CDA-Tweede Kamerlid Raymond Knops deelde het CDA kerstbroden uit aan 30 vrijwilligers van de stichting. Stichting Eekta is een organisatie die volledig op vrijwilligers draait en vormt hét culturele centrum voor Hindostanen. EEKTA richt zich hierbij primair op ouderen en de wijk Segbroek. De stichting organiseert verschillende sociale en culturele activiteiten voor inwoners. CDA-fractievoorzitter Kavish Partiman: “Zulke vrijwilligersorganisaties zijn onmisbaar in een stad als Den Haag. Daarom vinden wij het belangrijk om deze mensen aan het einde van het jaar in het zonnetje te zetten voor hun geweldige werk.”

In aanloop naar de feestdagen heeft het CDA kerstbroden uitgedeeld aan de vrjiwilligers van de stichting. Ook op landelijk niveau maakt het CDA zich hard voor vrijwilligers. Daarom sloot ook Kamerlid Raymond Knops aan om deze mensen te bedanken voor hun inzet. De CDA’ers werden hartelijk ontvangen door de stichting en mochten deelnemen aan de maaltijd die was bereid voor alle aanwezigen. Bekijk de foto's via de slider hierboven!