12 januari 2018

Doe mee en win een CDA Taart.

Doe mee en win!

Een aantal keren per jaar geven wij een CDA-taart aan iemand waarvan wij vinden dat hij of zij deze verdiend heeft. Iemand die in onze beleving een sleutelfiguur is of een sleutelrol speelt in Gorinchem. De komende maand kan jij dat zijn. Hoe? Maak, net als Jop, onze fractie assistent, een selfie voor de deur van ons CDA huis aan de Kelenstraat 6 van Gorinchem. Of beter nog, binnen in ons CDA huis als je ons een bezoek brengt en dus onze gast bent. Post deze selfie op onze Facebookpagina www.facebook.com/cdagorinchem of stuur deze per e-mail naar [email protected]. Op 5 februari, de dag dat wij onze kandidatenlijst bij de gemeente presenteren, trekken wij uit alle selfies een winnaar die onze CDA-taart tegemoet kan zien. Dus: Doe mee en WIN.

Zaterdag 10-02-2018 hebben lijsttrekker Lennert Onvlee en bestuursvoorzitter Gert Kraaijveld het Gorcumse dweilorkerst "Tante Co op Zolder" verrast met een heerlijke taart. Tussen het feestgedruis van de carnalasoptocht door overhandigd zij de CDA Sleuteltaart aan de bandleden. Zij hadden een prachtige fotobewerking opgestuurd en zijn daarmee terechte winnaars van deze taart. Van harte gefeliciteerd!!