15 februari 2017

Geslaagde valentijn acties

Dinsdag 14 februari 2017 (valentijndag) was voor ons CDA in Gorinchem een drukke, maar mooie dag om met mensen in contact te komen. Daarom deelden een aantal van de Gorcumse CDA leden in het centrum van onze stad, chocolade CDA harten uit aan winkelende vrouwen. Het was een stralende dag met volop zon. Onze aanwezigheid in de stad leverde niet alleen leuke, spontane en dankbare reacties op maar ook nog eens waardevolle gesprekken. s' Avonds waren onze fractievoorzitter, Lennert Onvlee, ons fractielid Nely Maris en bestuursvoorzitter Gert Kraaijveld te gast bij de Gorkumse woongroep Weerbaar aan de Vissersdijk. De slogan van het CDA is: "Voor een land dat we door willen geven". Een beter Nederland en een beter Gorinchem begint bij een sterke samenleving waar mensen naar elkaar omzien. Juist daarom gingen we met in onze handen een lekkere CDA taart, naar deze woongroep om te kijken, horen en zien hoe het daar werkt. De taart werd overhandigd aan de voorzitter van de woongroep, mevrouw Leny Vreeman. Hoe is het om in een woongroep te wonen en mee te mogen doen. Ook dit leverde interessante gesprekken op. Met koffie en taart in de hand werd kennis gemaakt met de bewoners en gesproken over het (sociale) leven in een woongroep. Het was fijn kennis te mogen maken met deze woongroep en de bewoners. We komen zeker nog een keer terug, wellicht eind van het jaar bij het 20 jarig bestaan van deze woongroep.