13 mei 2017

Jong en geïnteresseerd in politiek??

Ben je jong en altijd al geïnteresseerd in politiek? Dan is het onderstaande bericht wellicht interessant voor jou.

" Wij , Sifra van Haaften en Thomas Boekhout, zijn bezig met het realiseren van een CDJA-afdeling bij ons in Gorinchem. Zo willen wij de jongeren in Gorinchem betrekken in en bij de plaatselijke politiek door middel van gesprek, debat en regelmatige borrels. Dit is natuurlijk een ontzettend goede manier om CDA Gorinchem te ondersteunen en helpen voor de volgende verkiezingen. Daarnaast is het een mooie kans om jouw stem te laten horen als jongere in deze gezellige organisatie.

Lijkt het je wat om met ons het CDJA te gaan vormen? Neem dan met een van ons contact op. Het lijkt ons in ieder geval erg leuk om dit samen te gaan doen. Het lidmaatschap kost slechts € 5,00 per jaar. Ook je vrienden of familieleden zijn van harte welkom. We horen graag van je. Vragen, reageren of je aanmelden? Stuur een email naar: [email protected] of [email protected]

Groeten,

Sifra van Haaften en Thomas Boekhout" .