27 september 2023

Met nieuwe energie de campagne in!

Wij kijken terug op een geslaagde openbare Algemene Ledenvergadering met als speciale gast René Segers-Hoogendoorn. Gehouden op een mooie locatie bij de Protestantse wijgemeente het Oosterlicht in Gorinchem. Rene is CDA kandidaat voor de komende tweedekamerverkiezingen en gaf deze avond een toelichting op het verkiezingsprogramma en ging hierover aansluitend met onze fractievoorzitter Joost van de Geest en alle aanwezigen, in gesprek. Zo werd er onder andere gesproken over mobiliteit en daarmee de bereikbaarheid van onze stad. Maar ook over openbaar vervoer en hoe wonen, werken en leven voor iedereen, dus ook voor ouderen, in een wijk, dorp of stad mogelijk moet zijn inclusief alle bijbehorende voorzieningen. En natuurlijk over bestaanszekerheid. Aan het einde van de avond kreeg Rene uit handen van onze bestuursvoorzitter Gert Kraaijveld een blik met echte Gorcumse blieken (van drop) mee naar huis. Hoopvolle toekomst voor het CDA, met nieuwe energie de campagne in!