ALV CDA Zuid-Holland - 1
23 december 2023

Nieuwjaarsreceptie 2024

Zaterdag 13 januari zal CDA Zuid-Holland samen met onze lokale afdeling een Nieuwjaarsreceptie / Algemene Leden Vergadering organiseren in Gorinchem.

Op de ledenvergadering van het CDA zullen ook gedeputeerde Meindert Stolk en fractievoorzitter van het CDA in Provinciale Staten Michel Rogier aanwezig zijn. In een politieke rondblik zullen zij politiek actuele onderwerpen uit de provincie bespreken met de aanwezige leden. Daarnaast zullen aanwezig zijn Tom Berendsen, onze Europees lijsttrekker 2024 en 2e kamerlid Ingeborg ter Laak. Ook onze fractievoorzitter in de 2e kamer Henri Bontebal zal deze ochtend naar Gorinchem komen en alle aanwezigen rond 11.00 uur toespreken. Na afloop van de ledenvergadering zal de nieuwjaarsreceptie plaatsvinden. Leden en niet-leden zijn welkom na aanmelding vooraf op mailadres [email protected]

Voorzitter van het CDA Gorinchem Gert Kraaijveld is verheugd dat Gorinchem is gekozen voor deze gecombineerde nieuwjaarsbijeenkomst en ledenvergadering: “Wij zijn trots op onze stad en laten graag andere Zuid-Hollandse CDA’ers kennismaken met wat Gorinchem te bieden heeft!”  Na afloop van deze ALV c.q. nieuwjaarsreceptie is het mogelijk met een stadsgids door de oude vesting van Gorinchem te wandelen (ook hiervoor graag vooraf aanmelden).

Zaterdag 13 januari 2024

Tijdstip