27 januari 2022

Presentatie Verkiezingsprogramma 2022 - 2026.

Presentatie verkiezingsprogramma CDA  Gorinchem, “Wij horen bij elkaar”!

Met als titel Wij horen bij elkaar! presenteerde het CDA Gorinchem maandag 24 januari  online haar verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022.

Dit verkiezingsprogramma is tot stand gekomen niet alleen met input vanuit de eigen  achterban, maar waarbij ook geluisterd is naar inwoners van onze stad. En waarin we  gekeken is naar dat wat er zich in onze stad afspeelt. CDA lid of niet: wij horen bij elkaar!

Tijdens de presentatie werd door de top 4 van het CDA een toelichting gegeven op de 4  thema’s uit het verkiezingsprogramma. Het CDA Gorinchem gaat de komende vier jaar aan  de slag voor de sterke samenleving, waar verenigingen en vrijwilligers volop ondersteunt  worden. Waar het goed en gezond leven is en waar ondernemers de ruimte krijgen om te  ondernemen. Ook belangrijk: het CDA Gorinchem staat voor een overheid waar je op kan  vertrouwen.

De presentatie terugzien kan op de facebookpagina van het CDA

www.facebook.com/cdagorinchem. Het volledige verkiezingsprogramma is te downloaden  op de website van het CDA: www.cda.nl/gorinchem.

Oproep.

Het CDA Gorinchem nodigt je niet alleen uit om het verkiezingsprogramma te lezen, maar  ook met ons in gesprek te gaan. Lijsttrekker Joost van der Geest deed aan het einde van de  presentatie de uitnodiging om het verkiezingsprogramma persoonlijk of door een van de  andere 19 kandidaten langs te brengen bij Gorcumers die daarin geïnteresseerd zijn. Een  gedrukt exemplaar van het verkiezingsprogramma aanvragen kan eenvoudig door het sturen  van een e-mail naar [email protected]