Dank u voor uw vertrouwen! Wij gaan voor Gouda aan de slag!

"Samen kunnen we meer." Met dit motto in het achterhoofd zal het CDA Gouda de komende jaren zijn werk gaan uitvoeren. Dankzij uw stem gaan wij met onze vier raadszetels voor u aan de slag. Wilt u op de hoogte blijven van onze werkzaamheden? Neem gerust contact op met info@cdagouda.nl

Gouda

Welkom bij CDA Gouda
Voor Gouwenaars Voor elkaar
Voor elkaar zorgen met persoonlijke aandacht
Voor betaalbare lasten en ruimte voor ondernemers
Versterken van stad, wijk, buurt en burger
Welkom op de activiteiten van CDA Gouda!

Samen kunnen we meer!

Het CDA Gouda zet zich in voor alle mensen die met elkaar en voor elkaar willen leven, in families en gezinnen, in buurten en bedrijven, op scholen, in de kerken en op de clubs.  In de gemeenteraad willen wij de stem zijn van de Gouwenaars die initiatieven ontplooien voor anderen. Heeft u ideeën? Wilt u meedoen? Laat het ons weten!

Neem contact op met fractievoorzitter en lijsttrekker Huibert van Rossum: huibert.vanrossum@gouda.nl.

Voor activiteiten, vragen of bestuurszaken neem contact op met secretaris Arjen Blacquière: arblacquiere@dds.nl.