21 februari 2023

Stem 15 maart voor een Betrouwbaar, Betaalbaar en Betrokken Waterschap

Op 15 maart gaan we weer naar de stembus. Deze keer voor de Waterschappen en Provinciale Staten. Leo van Gelder gaat voor een klimaatbewust en duurzaam Hollandse Delta. Zijn uitgangspunten voor de verkiezingen zijn:

1. Betrouwbaar en Veilig
Waterveiligheid staat op nummer één. Ik wil ervoor zorgen dat duinen en dijken worden onderhouden terwijl er rekening gehouden wordt met de toekomst en het milieu.

2. Schoon en Betaalbaar
Schoon water is belangrijk voor mens en natuur. Ik vraag aandacht voor dat schone water. Dit kan zonder dat het burgers en bedrijven te veel geld kost. Door energiewinning uit afvalwater en hergebruik van grondstoffen, is het mogelijk dat schoon water ook over vele jaren nog betaalbaar is.

3. Betrokken en Samen
Het Waterschap is van ons allemaal. Ik wil dat iedereen van jong tot oud weet hoe belangrijk het is dat we genoeg schoon en veilig water hebben. Daarom is betrokkenheid van iedereen belangrijk. Samen werken we eraan dat onze kinderen, kleinkinderen en wijzelf zonder zorgen in Nederland kunnen wonen, werken en recreëren.

Een stem op mij is een stem op een:
Betrouwbaar, Betaalbaar en Betrokken Waterschap

Leo van Gelder