11 maart 2017

CDA actief op Verkiezingsmarkt Hillegom

In de aanloop naar de verkiezingen op woensdag 15 maart stond het CDA op de Hillegomse verkiezingsmarkt. Met het mooie weer was het een gezellig samenzijn en zijn weer vele folders overhandigd aan inwoners van Hillegom.

U kunt op woensdag 15 maart 2017 stemmen op de leden van Tweede Kamer der Staten-Generaal. Het is mogelijk om in elk willekeurig stemlokaal binnen de gemeente Hillegom te stemmen. Op uw stempas staat het adres van een stembureau bij u in de buurt, maar u bent niet verplicht om daar te stemmen. De keuze is aan u! Klik hier voor meer informatie over stemmen in Hillegom.

Het laatste nieuws over het CDA in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen vindt u hier. Bekijk ook eens de verkiezingsspot van de campagne. Laat op 15 maart uw stem niet verloren gaan en stem op het CDA!