23 oktober 2019

CDA Hillegom in het nieuws

In de maand oktober verschenen de wethouders van CDA Hillegom weer regelmatig in de lokale media.

Vrijdag 4 oktober was het Nationale Ouderendag. Op deze dag worden ouderen voorgelezen uit een boek dat vooraf door een jury is uitgekozen. Wethouder Fred van Trigt las aan een tiental senioren voor uit een boek van Maarten Spanjer. Lees hier verder over in het Hillegoms Nieuwsblad

Vorig jaar zijn er 4 bijenkasten op het dak van het gemeentehuis geplaatst. Het college van Burgemeester en Wethouders gebruikt de geproduceerde honing inmiddels als relatiegeschenk. Chocolaterie Pierre is een samenwerking aangegaan met Imkerij Weerlanerpolder en dit heeft geleid tot de Hoftuin honingbonbons. Lees hier meer over de presentatie waarbij wethouder Karin Hoekstra aanwezig was.

Het plantsoen voor woonzorgcentrum Parkwijk in Hillegom is een kunstwerk rijker. Woensdag 16 oktober onthulden wethouder Fred van Trigt en HOZO-directeur Joke Ricke “Het Gesprek”. Lees verder: https://bollenstreekomroep.nl/2019/10/kunstwerk-parkwijk-onthuld/.

Wethouders Karin Hoekstra (duurzaamheid) en Jan van Rijn (economie) hebben Van Harlingen Grondwatermanagement (VHGM) in Hillegom bezocht. Lees hier verder.