31 maart 2022

CDA raads- en burgerleden beëdigd

Woensdag 30 maart zijn Karin Hoekstra en Kees Langeveld namens het CDA beëdigd als raadslid in Hillegom. Annemieke Kunst-Reekers, Frank Vrijburg en Jan Zwaan werden beëdigd als burgerlid. De beëdiging werd gedaan door burgemeester van Hemmen, die voor 1 dag burgemeester van Erk verving, die vanwege persoonlijke omstandigheden afwezig was. Tijdens de raadsvergadering werd Kees Langeveld ook gekozen als commissievoorzitter.

Voormalig raadslid Jan Zwaan had de avond ervoor afscheid genomen van de Hillegomse gemeenteraad. Zijn woorden bij het afscheid zijn hier terug te zien. Frank Vrijburg nam op de volgende wijze afscheid van de raad. Wim de Bock sprak hierbij namens het bestuur van de afdeling deze woorden uit. En Kees Langeveld reageerde als volgt. Annemieke Kunst-Reekers was tijdens de eerdere raadsperiode burgerlid en zal deze rol dus voorzetten.