07 november 2023

Bakkie in de Buurt

Op vrijdag 22 september waren CDA Hoeksche Waard raadsleden Jeanette Kuipers-van Nugteren en Basjan Niemansverdriet in Goudswaard bij 'Bakkie in de buurt'. Deze gezellige middag die als doel heeft om elkaar in de buurt beter te leren kennen vond dit keer plaats in het kader van de landelijke Burendag .

De middag werd georganiseerd door Arianne Vermeulen van Welzijn Hoeksche Waard . Van een aantal organisaties waren medewerkers aanwezig, zoals van HW Wonen , Politie Hoeksche Waard , Stichting MEE en Woonzorgcentrum Heemzicht . Namens Dorpsvereniging de Coorndijk was Marina Groeneweg en oud-bestuurslid Bas Schelling was ook aanwezig, net als een aantal andere dorpsbewoners. Na een voorstelronde namen de aanwezigen elkaar in gesprek. CDA Hoeksche Waard is heel blij met dit soort bijeenkomsten die van grote waarde zijn voor onze inwoners. Wij zijn dan ook altijd graag aanwezig.