17 december 2021

CDA HW omarmt Het Numans-Dorps-huis

Het CDA wil in elk dorp van de Hoeksche Waard graag één of meerdere laagdrempelige ontmoetingsplekken. Vanmorgen bezochten we in Numansdorp het burgerinitiatief ‘Het Numans-Dorps-huis’. Bestuursleden Jan en Martin Reedijk en Margreet de Kraauw vertelden ons enthousiast over hun inspanningen om hun droom werkelijkheid te laten worden: een fijne, warme ontmoetingsplek voor inwoners en verenigingen uit het dorp .

Dit initiatief krijgt een plaats in het voormalige gemeentehuis van Cromstrijen waarin verder ook flex- en jongerenwoning komen. CDA-jongere Leen-jan van der Meer heeft zich eerder met succes sterk gemaakt voor deze jongerenwoningen .

Heel veel succes Jan, Martin, Margreet en de rest het bestuur, bij het realiseren van jullie plannen! We zijn onder de indruk van jullie inzet tijdens de lange weg naar het uiteindelijke resultaat. We zien uit naar de opening komend voorjaar!