11 april 2024

CDAHW trots op vereniging vv 's-Gravendeel

Vandaag bracht Jeanette Kuipers-van Nugteren , Basjan Niemansverdriet , Pieter van der Meer en Adriaan Van der Linden namen CDA Hoeksche Waard een bezoek aan vv 's-gravendeel waar ze spraken met penningmeester John Nobel. Boven de ingang van de kantine staat: 'niet ik, niet jij maar wij', een motto wat de club breed uitdraagt. Zij zijn er niet alleen voor de eigen leden maar voor heel 's-Gravendeel en organiseren dus ook activiteiten voor het hele dorp.

De vereniging is al ruim 100 jaar onderdeel van de gemeenschap. Ze willen een inclusieve vereniging zijn en hebben recentelijk maatregelen genomen om de kantine toegankelijk te maken voor rolstoelen en scootmobielen. Ook streven ze er naar zoveel mogelijke kinderen en volwassenen van het AZC te laten voetballen of bijvoorbeeld als scheidsrechter te laten effectief. Wij zijn trots op zo'n mooie Hoeksche Waardse vereniging.