14 december 2022

Vrijwilligers in de schijnwerpers

Namens CDA Hoeksche Waard waren op deze ‘Dag van de vrijwilliger’ Jolanda Koning en Jeanette Kuipers-van Nugteren in De Lindenhoeve om daar de vrijwilligers in het zonnetje te zetten met een hyacintbol.

Er zijn in totaal 40 vrijwilligers actief. Twee van hen, Geke Mons en Tineke van de Wetering, vertelden ons wat zij allemaal doen zoals sport en spelactiviteiten, taallessen, creativiteit met de kinderen en diverse bezigheden om hun dag op te fleuren. Zo hebben zij wol gekocht om samen met de vrouwen te breien en te haken.

Extra vrijwilligers die willen helpen zijn van harte welkom.

De vrijwilligers zijn heel belangrijk voor de 100 'nieuwe buren'. Deze vrijwilligers zorgen voor de verbinding in de samenleving. Onze complimenten!

Pieter van der Meer bracht op deze bijzondere dag een tas met allerlei lekkernijen naar Jaco Timmerman als dank voor de inzet van de vrijwiligers van bestuur van Muziekvereniging Wilhelmina uit Numansdorp.