10 juli 2023

Vrouwen van Nu actief

Vrouwen van Nu afdeling Hoeksche Waard Oost organiseert diverse activiteiten, evenals hun 3 zusterafdelingen in de Hoeksche Waard. En wat een gezelligheid en vrolijkheid ook op deze avond! Gastspreekster Sonja Staring van MEE Plus vertelde over hoe mantelzorgers ondersteund kunnen worden, bijvoorbeeld met respijtzorg. De andere gastspreekster, Magdaleen Rietveld, ouderenadviseur bij Gemeente Hoeksche Waard, kreeg de tongen los met prachtige anekdotes over de zilveren kracht van ouderen. Met veel humor en terechte serieuze ondertoon gingen de gesprekken over de hindernissen bij het regelen van je eigen leven. Vice-voorzitster Conny van den Eijnden leidde op hilarische wijze de avond. Jolanda Koning en Jeanette Kuipers-van Nugteren van CDA Hoeksche Waard hebben enorm genoten van deze gezellige en informatieve bijeenkomst.

Yvonne Verhorst: dankjewel voor de uitnodiging en graag brengen wij de activiteiten van Vrouwen van Nu onder de aandacht.

Neem eens een kijkje op de website vrouwenvannu.nl/afdeling/hoeksche-waard-oost.

'Met de kracht van Vrouwen de leefomgeving versterken!'

#cdahoekschewaard #hoekschewaard #vrouwenvannu