Presentatie verkiezingsprogramma 2022-2026

Namens de programmacommissie heeft Jasper de Vries het verkiezingsprogramma voor de komende gemeenteraadsverkiezingen overhandigd aan fractievoorzitter en lijsttrekker Gerrit Jan Miedema. Hij is blij en enthousiast over het programma:

‘Het CDA Krimpen wil bouwen aan de toekomst! Dat betekent een goede balans tussen korte én lange termijn visie en daarmee ook korte en lange termijn plannen. Daarnaast hebben onze speerpunten onderling sterke samenhang. Meer aandacht voor activiteiten, beweging en het herijken van woonvormen bouwen ook mee aan meer verbinding, een gezondere samenleving en een prettige leefomgeving. Ze bouwen aan een stabiele, gezellige, betrokken en groene gemeenten waar we met elkaar samenleven.’

De campagne wordt opgehangen aan 5 speerpunten:

1.           Krimpen krijgt een bruisend centrum

2.           Krimpen wordt de gezondste en duurzaamste gemeente van Nederland

3.           Krimpen krijgt een zorghotel

4.           Een Knarrenhof moet er komen!

5.           Een Algerabypass geeft Krimpen lucht

Lees het hele verkiezingsprogramma nu op de website en lees hoe we dit willen bereiken. Samen bouwen we zo aan de toekomst van Krimpen aan den IJssel. Bouwt u mee?

Er konden geen recente nieuwsartikelen worden gevonden..