03 maart 2022

Kandidaten keten erop los op in Pijnacker en Delfgauw

Afgelopen weekend waren de CDA-kandidaten aanwezig in Pijnacker en Delfgauw voor de campagne van de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart. "In de zon campagne voeren, wat wil je nog meer?", vroeg voorzitter Godwin van Dijk zich hardop af. De opgeknapte keet stond er mooi bij in de zon op het Raadhuisplein. Ook de nieuwe blauwe kledij van het CDA valt op en kon op positieve reacties rekenen. "Het zit allemaal toch net even prettiger om het lijf", zo liet de campagneleider Bob van der Deijl (6) weten. Monique de Veld (3) had alweer zin in het volgende weekend, dat van 5 en 6 maart: "Dan zijn we er gewoon weer!"

Het CDA is aanstaande zaterdag van 10:30 tot lunchtijd te vinden in De Parade te Nootdorp, tijdens lunchtijd in Delfgauw waarna tot slot in Keijzershof de dag wordt afgesloten. Wederom lijkt het een stralende dag te worden. "Dat hebben we alvast mooi voor elkaar", grapt Frank van Kuppeveld (1).