09 november 2023

Ook CDA Pijnacker-Nootdorp maakt zich op voor verkiezingen

Het CDA Pijnacker-Nootdorp heeft op woensdag 8 november een gezellige bijeenkomst gehad in het kader van de aankomende Tweede Kamer verkiezingen. De CDA-ers waren te gast bij Van Dijk Potplanten om hun motivatie om (weer) op het CDA te stemmen met elkaar te delen. Deelnemers konden aan drie discussietafels plaatsnemen: er was een tafel voor jongvolwassenen, voor de generatie die nu in de drukste periode van hun leven zit en voor senioren. Wat opviel was dat aan alle tafels gelijksoortige zaken benoemd werden. Na de uitwisseling van argumenten om het CDA te kiezen, sloot kandiaat-Kamerlid en oud-Nootdorper Antoine van den Oever (34) aan.

Antoine is voor velen een bekende. Hoewel hij al 10 jaar een - naar eigen zeggen - blije Rotterdammer is, waren zijn herinneringen aan Pijnacker-Nootdorp nog springlevend, getuige zijn vele verhalen. Antoine heeft zich voor de Tweede Kamer gekandideerd omdat hij 'gelooft in een betrouwbare overheid die zorgt voor een gunstig en duurzaam ondernemersklimaat.' Voor hem betekent dit een stevige infrastructuur: zowel fysiek, educatief als sociaal. 'Ook fiscaal moet ondernemen beloond worden, door breder te kijken dan alleen winst: het gaat om echte waardecreatie voor onze samenleving. Uitgaven die het Rijk doet aan onze dijken worden door het bedrijfsleven verdiend.'

Komende zaterdag is het CDA te vinden in Nootdorp tussen 10 en 14 uur voor campagneactiviteiten, de week erop gaan de CDA-ers naar Pijnacker.