22 februari 2021

Ongekend Onrecht: herstel van vertrouwen in de Overheid

Op 3 maart organiseert CDA Rijswijk een online bijeenkomst over de kinderopvangtoeslagaffaire met CDA Tweede Kamerlid Chris van Dam.

Als voorzitter van de Parlementaire ondervragingscommissie kinderopvangtoeslag heeft Chris van Dam een belangrijke rol gespeeld bij het tot stand komen van het rapport ‘Ongekend Onrecht’. Belangrijkste conclusie: bij de fraudeaanpak van de kinderopvangtoeslagaffaire zijn de grondbeginselen van de rechtsstaat ernstig geschaad.

Tijdens de bijeenkomst zal Chris van Dam de belangrijkste conclusies van het rapport Ongekend Onrecht toelichten en neemt ons mee in zijn ideeën over wat de overheid zou moeten doen om het vertrouwen van mensen in de overheid te herstellen. Daarnaast is er volop gelegenheid om met Chris van Dam in gesprek te gaan.

Wil je meer weten over de kinderopvangtoeslagaffaire en het rapport Ongekend Onrecht? Ben je nieuwsgierig hoe het CDA het vertrouwen in de overheid wil gaan herstellen? Meld je dan aan voor deze online bijeenkomst via [email protected].

De bijeenkomst zal plaatsvinden op 3 maart van 19:30-21:00 uur.  Zowel CDA leden als andere belangstellenden zijn van harte welkom.