Frank Schellenboom

Mijn naam is Frank Schellenboom. Ik namens het CDA lid van de gebiedscommissie van Rozenburg en daarvan ook voorzitter. Rozenburg is een gemeenschap met 12.500 inwoners op een voormalig eiland, in het groene hart tussen Botlek en Europoort.

Hier wonen en leven betekend dat je op elkaar bent aangewezen. In de praktijk moet je dus samenwerken!

Samenwerken om ons dorp leefbaar en voor een ieder aantrekkelijk te maken en te houden. Zorg voor alle jeugd, de gezinnen en de ouderen. Een ieder moet prettig kunnen wonen en leven. Mensen moeten zich bewust blijven van de eigen verantwoording ten opzichte van elkaar en het woon- en leefklimaat, daarom heeft het CDA normen en waarden hoog in het vaandel staan. Door onze ligging zal het CDA zich altijd sterk blijven maken voor een goede bereikbaarheid van ons dorp: belangrijk is een uitstekende busverbinding en een goed vervoer over water. Het aanleggen van de Blankenburgtunnel mag geen extra overlast veroorzaken voor onze inwoners.

Ik ga graag met u in gesprek over bovengenoemde of andere onderwerpen.