Welkom bij het CDA Teylingen!

CDA Teylingen zet zich in de gemeenteraad en daarbuiten in voor de samenleving in de kernen van Sassenheim, Voorhout en Warmond. Op deze site vindt u de laatste nieuwsberichten van CDA Teylingen, ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen, onze kandidaten, blogs van onze kandidaten en informatie over onze speerpunten.

Het CDA staat voor een gemeente die dicht bij haar inwoners staat en die haar burgers centraal zet. Een gemeente die naar u luistert en waar inwoners worden betrokken bij besluiten. Daarom horen we graag van u als u vragen, opmerkingen of ideeën heeft over onderwerpen waar het CDA zich voor kan inzetten. U kunt ons een bericht sturen via de contactpagina of direct contact opnemen met een raadslid of kandidaten

CDA Teylingen

Onze mensen

Meer mensen

Volg het CDA Teylingen op social media

Blijf op de hoogte

We houden je graag op de hoogte over alles wat wij doen voor een land dat we door willen geven! Op die manier houden wij je up-to-date met het laatste nieuws en aankondigingen van het CDA.

* Verplicht veld

Persoonsgegevens
Ik kies voor het volgende lidmaatschap
Aanhef