Henk Abrahams

Raadslid

Henk Abrahams woont al vanaf 1970 met heel veel plezier in de gemeente Brielle. En dan ook echt in de gemeente Brielle, want hij heeft alle kernen wel gehad. Van Vierpolders als kind naar Zwartewaal en nu in Brielle zelf. Door zijn interesse voor sport en met name voetbal, tennis en watersport heeft hij ook de andere kernen van Voorne aan Zee goed leren kennen.  In de afgelopen 4 jaar was Henk raadslid namens het CDA. Daarvoor kon hij zijn kennis en ervaring die hij heeft opgedaan in het bedrijfsleven, bij besturen en stichtingen, inzetten om Brielle mooier te maken. En die impulsen geven, waardoor - ook op de lange termijn- het een goed geregelde gemeente is. Als raadslid lag zijn passie bij de onderwerpen ‘eerlijke samenleving’, ‘zorg voor elkaar’, ‘burgerschap’, ‘gezonde gemeente’ en ‘verbetering van het (water)toerisme’.