10 maart 2022

Op zondag 13 maart ontmoet het CDA Wassenaar de provinciale en nationale vertegenwoordigers

Het CDA Wassenaar sluit zondagmiddag om 16.00 uur bij het Raadhuis De Paauw zijn bruisende verkiezingscampagne af in bijzijn van staatssecretaris Marnix van Rij en gedeputeerde Meindert Stolk. Ze worden ontvangen door onze eigen lijsttrekker Hubert Schokker en de andere kandidaten.

Marnix van Rij is onze voormalig Wassenaarse wethouder en nu staatssecretaris voor fiscaliteit en Meindert Stolk is onze oud-fractievoorzitter en nu gedeputeerde in de provincie Zuid Holland. Wassenaar wordt dus door beiden mede vertegenwoordigd op landelijk en provinciaal niveau. Een groot voordeel voor landelijke partijen zoals het CDA om lokaal geluid ook de provincie en op landelijk niveau te laten horen. De samenwerking tussen CDA vertegenwoordigers in vele bestuurslagen is belangrijk. Dit is bovendien een groot verschil met lokale partijen die deze banden niet hebben. Van Rij en Stolk zullen hun diepe verbintenis met Wassenaar zondagmiddag om 16.00 naast het raadhuis bevestigen door in het park de Paauw vaste planten aan te brengen, zodat er meer kleur in het park gebracht wordt. De aanplant wordt mogelijk gemaakt met hulp van Bert Griffioen en Jaco van den Dool die samen een grote bijdrage leveren aan verduurzaming en vergroening in het hele land.

U bent van harte welkom om met onze CDA ers te spreken over hun inzet voor ons allemaal. We zullen zorgen dat de koffie voor u klaar staat!