Campagnetraining

Deze politieke campagnetraining is een kort en krachtig programma dat politieke kandidaten, hun teamleden en vrijwilligers voorbereidt op een effectieve verkiezingscampagne.

Tijdens de training leren de deelnemers strategieën en vaardigheden om hun boodschap succesvol over te brengen, kiezers te mobiliseren en steun te vergaren voor de kandidaat en zijn/haar beleidsstandpunten. De training kan verschillende onderwerpen behandelen, zoals het formuleren van een duidelijke boodschap, het gebruik van sociale media, het plannen van evenementen en het omgaan met mediainterviews.

Door middel van simulaties en praktische oefeningen kunnen de deelnemers hun vaardigheden verfijnen en vertrouwen opbouwen om een succesvolle politieke campagne te voeren.

Meer weten? Mail naar [email protected]

Meld je nu aan voor een campagnetraining!

Op 15 mei en 8 oktober organiseert de CDA Academie campagnetrainingen. Deze trainingen zullen worden gegeven door trainer Luc van Dijk. Op 15 mei is deze campagnetraining digitaal en de kosten daarvoor zijn 15 euro. Op 8 oktober wordt de training fysiek gegeven en de kosten daarvoor zijn 25 euro. Beide trainingen beginnen om 19:30 en eindigen rond 21:30.

Je kan je aanmelden via de buttons hieronder!