27 november 2020

CDA Súdwest-Fryslân hergebruikt campagnedoeken

Het CDA voert al jaren succesvol campagne door het plaatsen van de duurzame groene doeken in de weilanden. Deze doeken moeten echter na bepaalde tijd vervangen worden. Wegdoen is zonde, dus het campagneteam is op zoek gegaan naar een manier om de doeken te hergebruiken.

Wij hebben contact gezocht met ”De Wurkjouwer”, onderdeel van Empatec. Hier werken mensen die tijdelijk niet volledig kunnen deelnemen aan de arbeidsmarkt. Daar zijn ze gaan nadenken over wat ze met de doeken konden gaan doen. En het resultaat mag er zijn! Op de foto de eerste tassen, helemaal gemaakt van de oude canvas doeken “Stem CDA”. We gaan deze inzetten voor de campagne, maar ook beschikbaar stellen voor onze leden.

Verrassend dat mensen die het tijdelijk even moeilijk hebben op de arbeidsmarkt, op deze manier hun creativiteit inzetten met de oude canvasdoeken van het CDA!

Campagneteam CDA